O nas

Locativus - bądź spokojny o inwestycję, zatrudniasz profesjonalistów

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze inwestycji mieszkaniowych. Zbudowaliśmy zespół, którego zadaniem jest obsługa inwestycji. Poznaj osoby odpowiadające za każdy projekt na poszczególnych jej etapach.

 

 

 

Rafał Nowakowski

relacje z inwestorami i koordynacja projektu

 

Odpowiedzialny za realizację projektów, kontakty z inwestorami i usługi brokera nieruchomości. Koordynuje pracę zespołu i wykonawców. Pełni funkcję Prezesa Zarządu. Z branżą związał się jako wydawca serwisu o architekturze i wnętrzach. Wcześniej jako członek zarządu brał udział w realizacji inwestycji przemysłowej. Zobacz więcej

 

 

 

Marta Nowakowska

architekt wnętrz – menadżer projektu

 

Dyplomowany architekt wnętrz, dekorator, konsultant z kilkunastoletnim starzem. Od 2012 r zajmuje się mieszkaniami na wynajem i wnętrzami oraz wystrojem inwestycji o charakterze noclegowym. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla włoskiego producenta ekskluzywnych mebli, polskiej sieci wnętrzarskiej, publikowała artykuły o wnętrzach. Zobacz więcej

 

 

 

Sebastian Karwowski

Nasz pośrednik i doradca rynku nieruchomości

 

Pośrednik w obrocie nieruchomościami z 20-to letnim doświadczeniem rynkowym, właściciel biura nieruchomości, członek Dolnośląskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i Zarządców Nieruchomości. Zobacz jakie wsparcie zapewnia naszym klientom


 

Najważniejsze dla nas jest bezpieczeństwo inwestycji naszych klientów. W związku ze złożoną naturą prawną inwestycji w nieruchomości, uważamy udział wykwalifikowanego i doświadczonego agenta obrotu nieruchomościami za nieodzowną. W transakcjach na rynku pierwotnym, działając jako broker nieruchomości, również zapewniamy ubezpieczenie transakcji i ocenę inwestycji.

Staramy się budować naszą firmę zgodnie z założeniami organizacji zarządzania określonej przez Frederica Laloux jako „turkusowa”. Nasi partnerzy i pracownicy są dla nas równie ważni jak klienci, dlatego jesteśmy pewni jakości naszej obsługi.

Z naszej historii

Archnet Sp. z o.o. założyliśmy w 2012 roku, od tego czasu zajmujemy się architekturą wnętrz i obsługą inwestycji mieszkaniowych. Doświadczenie w profesjonalnej obsłudze najmu zdobyliśmy zarządzając własnymi inwestycjami.

Bądź spokojny zajmiemy się wszystkim

W 2015 r. nawiązuje z nami kontakt pierwszy inwestor, dla którego wyszukujemy atrakcyjną inwestycyjnie ofertę mieszkaniową, doprowadzamy do transakcji a następnie realizujemy remont i prowadzimy obsługę wynajmu krótkoterminowego. W krótkim czasie, pojawią się następni inwestorzy.

Po roku od pierwszej inwestycji, powraca pierwszy klient ze zleceniem przygotowania następnej. To utwierdza nas w przekonaniu, że robimy to dobrze.

Organizacja składową sukcesu

Uważamy, że organizacja i kompleksowość usługi ma znaczenie. Nie tworzymy, kolejnej pozycji w łańcuchu od inwestora do klienta. Nasze usługi są zorganizowane w taki sposób, by obsłużyć inwestycję minimalizując koszty i umożliwić inwestorom stabilny zysk.

Większość inwestycji obsługujemy w zakresie wynajmu przez lata. Dbamy o ich stan i zyskowność. Chcemy by wszystko było było inwestycyjnie zoptymalizowane. Chcemy optymalizować koszty w skali inwestycji a nie poszczególnych etapów. Dlatego od początku do końca pracujemy z własnym zespołem.


Archnet sp. z o.o. wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie nr KRS 0000413024, NIP: 6772368022, REGON: 122555350, kapitał zakładowy 21.000,00 zł wpłacony